wtorek, 24 listopada 2015

Jr 6, 16

Stańcie na drogach i patrzcie, zapytajcie dawne ścieżki,
gdzie jest droga najlepsza - idźcie po niej,
a znajdziecie dla siebie wytchnienie.”

(Jr 6,16)

Łaskawy Boże,
Każdy dzień wymaga ode mnie podejmowania trudnych decyzji.
Pociechą jest świadomość, że podpowiesz mi, gdy o to poproszę.
To bardzo ważne,
bo świat, który stworzyłeś, jest wielki i skomplikowany.
Na szczęście zawsze mogę zwrócić się do Ciebie z prośbą o pomoc.
Ty wiesz, która droga jest dla mnie najlepsza.
Przewidziałeś, czego jestem w stanie dokonać
i jak mogę ubogacić Twój cudowny świat.
I wiesz, jaki mam wybrać kierunek.
Ta podróż nie zawsze będzie łatwa.
Może pójdę szeroką, dobrze oświetloną ulicą,
wśród licznych towarzyszy podróży.
A może będę się tułał wąską,
krętą i opuszczoną drogą, gdzie niemożliwe jest,
by dostrzec, co czyha za zakrętem?
Kiedy tak zmagam się z pytaniami dzisiejszego dnia,
proszę Cię, Panie,
byś pomógł mi szukać Twojej woli we wszystkich sprawach.
Proszę, byś prowadził mnie ku wyborom,
przez które oddam Ci cześć i uwielbienie.
Daj mi siłę, bym był niezłomny w wierze.
Obdarz mnie pokojem,
który przychodzi wraz ze świadomością,
że - bez względu na to, co przyniesie następny dzień -
będę kroczył przez życie ramię w ramię z Tobą.
Amen.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz